Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ : ΑΣΤΟΧΕΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Επειδή πάντα θα ακούγονται για κάθε: Σύλλογο, Σύνδεσμο, ομάδα κ.λ.π. έτσι ακούγονται και για τον Προσκοπισμό όπως έχω γράψει και σε άλλη ανάρτησή μου ότι οι γνώμες κάποιων ανθρώπων δύσκολα αλλάζουν το ίδιο θα πω και εδώ, εδώ όμως θέλω να συμπληρώσω από προσωπική μου πείρα αρκετών χρόνων και σε Διοικητική θέση που κατείχα δεν είχα διαπιστώσει κάτι, αλλά και ουδείς από τους ποιο πάνω υπευθύνους με πλησίασε για να μου περάσει κάποιο μήνυμα από αυτά τα οποία κατηγορούν τον Προσκοπισμό.
Και θα συμπληρώσω και πάλι μια δοκιμή θα σας πείσει.
Επειδή αυτό το γράφω συνεχώς ίσως παρεξηγηθώ ότι προτρέπω κατ΄αυτόν τον τρόπο να γίνεται μέλη του Προσκοπισμού . " ΟΧΙ ". Ο Προσκοπισμός είναι εθελοντικός.
Δεν είναι δυνατόν να μείνει όταν κάποιος πάει από πίεση άλλων, πρέπει προσωπικά να το θέλεις και να σου αρέσει.

Τα παρακάτω εκ του βιβλίου " ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ "










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ