Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ


Τα παπαγαλάκια
Ήτανε που λέτε ο Σημίτης, ο Ντενκτάς και ο Clinton σε ένα αεροπλάνο και πετάγανε. Πέφτει που λέτε το αεροπλάνο μέσα σε μία ζούγκλα με ανθρωποφάγους. Τους πιάνουν λοιπόν οι ανθρωποφάγοι και τους πάνε στον αρχηγό τους. Τους λέει λοιπόν ο αρχηγός.



"Εδώ έχουμε ένα κλουβί με 100 παπαγαλάκια. Ένα από αυτά είναι αρσενικό. Όποιος το βρει, θα σωθεί"

Πάει πρώτος ο Ντενκτάς, μπαίνει μέσα, αρχίζει να πιάνει ένα ένα τα παπαγαλάκια και να τα ψάχνει. Πανικός στα παπαγαλάκια, δεν καθόντουσαν σε μια μεριά, μπερδευόντουσαν με το που τα άφηνε. Μ ετά από μισή ώρα χτυπάει το καμπανάκι, βγάζουν έξω τον Ντενκτάς, μέσα στο καζάνι για σούπα!

Δεύτερος μπαίνει ο Σημίτης. Αρχίζει και αυτός να ψάχνει τα παπαγαλάκια, αλλά όποιο έψαχνε, το έβαζε στη τσέπη του, στο πουκάμισό του, γενικά όπου μπορούσε. Πάνω που βρίσκει το αρσενικό παπαγαλάκι, χτυπάει το καμπανάκι, τρομάζουν τα άλλα παπαγαλάκια, γίνεται ένας πανικός, πετάνε, χάνει το παπαγαλάκι ο Σημίτης. Τον αρπάζουν, τον πετάνε στον φούρνο να τον κάνουν πίτσα greek lover (αυτή με τις ελιές και τη φέτα).

Τελευταίος μπαίνει ο Clinton. Κλείνουν την πόρτα του κλουβιού, και αρχίζει.

-Είμαι ο Bill Clinton, πρόεδρος της Αμερικής, πλανητάρχης!

Πετάγεται ένα παπαγαλάκι "Στ αρχ**ια μας!"

-Ωπ! Έλα εδώ εσύ!


Αν είχες 6 σπίτια...
Δύο φίλοι συζητούν:
- Αν είχες έξι σπίτια θα μου έδινες το ένα;- Βέβαια...!!!
- Κι αν είχες έξι αυτοκίνητα θα μου έδινες το ένα;
- Ασφαλώς...!!!
- Κι αν είχες έξι πουκάμισα θα μου έδινες το ένα;
- Oχι...!!!
- Γιατί;
- Γιατί  έξι πουκάμισα έχω..!!!


Του  Αγίου Ποτέ
Τον καιρό της Τουρκοκρ ατίας ένας Ρωμιός δανείστηκε από εναν Εβραίο μερικές λίρες, με την υπόσχεση να του τις επιστρέψει  του  Αγίου Ποτέ. Ο Εβραίος, μη ξέροντας πως δεν  υπήρχε  τέτοιος άγιος δέχτηκε. "Όσο κι αν αργήσει μέσα στο χρόνο θα'ρθει η  γιορτή αυτή  και θα πάρω πίσω τους παράδες μου!" σκέφτηκε.
Αλλά ο χρόνος πέρασε κι η συγκεκριμένη  γιορτή δεν ξημέρωσε ποτέ. Τότε μόνο κατάλαβε ο Εβραίος  την κοροϊδία και  κάλεσε τον Ρωμιό σε απολογία φωνάζοντας τον Καδή (δικαστής).
- Καδή μου, του είπε.  Ο πονηρός Ρωμιός  μου πήρε  τις λίρες μου   με τη συμφωνία να μου τις ε πιστρέψει του Αγίου Ποτέ. Τον πίστεψα και κάναμε γραπτή συμφωνία, αλλά αυτός ο Αγιος είναι ανύπαρκτος. Τι θα γίνει τώρα, θα χάσω  τις λιρίτσες μου επειδή με γέλασε αυτός;
Ο Καδής  σκέφτηκε λίγο και ύστερα είπε στο Ρωμιό:
- Δεν μου λες, δεν έχετε στο εορτολόγιό σας  μια γιορτή που γιορτάζετε όλους τους αγίους σας μαζί;
- Μάλιστα καδή μου, των αγίων Πάντων.
- Α! Ωραία! Μέσα στους  Αγιους Πάντες ας συμπεριλάβουμε τον ανύπαρκτο άγιο Ποτέ. Μασκαρά! Των Αγίων Πάντων θα πληρώσεις το χρέος σου, αλλιώς θα σε κρεμάσω.
Ο Ρωμιός πλήρωσε θέλοντας καÎ ¹ μη. Δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς...

Διαβάστε και δείτε χιλιάδες ακόμα ανέκδοτα, αστείες εικόνες και βιντεο: Asteiakia.gr























Κάντε κλικ εδώ για Απάντηση ή Προώθηση






Φθηνά Εισιτήρια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ – Γιατί αυτή τη διαφήμιση;

Κλείστε πτήση άνετα & φθηνά και απολαύστε τις διακοπές σας!

www.travelplanet24.com/flights
















Άτομα (2)





Asteiakia.gr





admin@asteiakia.gr













Εμφάνιση λεπτομερειών







Διαφημίσεις – Γιατί αυτές τις διαφημίσεις;


Πτήσεις για Τουρκία
Αεροπορικά εισιτήρια στις καλύτερες τιμές. Κάνε κράτηση τώρα!

airtickets.gr

Σχεδιάζετε ταξίδι;
Όλοι οι δημοφιλείς προορισμοί Σε τιμές ... SuperGold!

www.SuperGold.gr

Φτηνά Αεροπορικά
Βρείτε Εδώ τα πιο Φτηνά Αεροπορικά Εισιτήρια. Εύκολα & Γρήγορα!

airfasttickets.gr/FthinaEisitiria


Περισσότερα σχετικά με...

Christmas »


Travel Deals »


London »


After Christmas Deals »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ