Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ: ΕΛΛΑΔΑ-ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ-ΑΜΕΡΙΚΗ κ.λ.π. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ « ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ». ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ-ΞΕΝΙΤΙΑ-ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΕΛΛΗΝΑΣ.




- Τα αναγραφόμενα είναι για τους ΄Ελληνες που έχουν το επώνυμο « ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ »
όπου και εάν βρίσκονται και για όλους εσάς που είστε στο Εξωτερικό. Επιπλέον δε γενικές πληροφορίες που ταυτόχρονα συνέλεξα για την μετανάστευση – ξενιτιά - γενικά περί Ελληνισμού κ.λ.π. περισσότερα για  την ζωή του Τρύφωνα Στεφανόπουλου.  έχουν γραφτεί στις αναρτήσεις που ήδη έχω κάνει για τον Τρύφωνα Στεφανόπουλο στις ημερομηνίες 28-9-2011,29-9-2011,3-10-2011,1-10-2011,4-10-2011,12-10-2011,9-11-2011,14-11-2011,17-11-2011  Στο BLOGGER. www.apostratoiargolidas.blogspot.com.



Ενδιάμεσα του κειμένου αυτού υπάρχουν πάρα πολλές φωτογραφίες παλιές από τις ωραίες στιγμές της ζωής του. Επίσης υπάρχουν φωτογραφίες σημερινές από τα διάφορα μέρη που έζησε και γενικότερα του Νομού.
- Ο Τρύφωνας Στεφανόπουλος είχε συγγενείς στην Αυστραλία. Όπως έχω αναγράψει σε προηγούμενη ανάρτηση στις σημειώσεις για την βιογραφία του, τώρα θα συμπληρώσω μερικά από την ζωή του, τα οποία δεν αναγράφονται σε βιβλία αλλά μου έγιναν γνωστά από συγγενή του και συγγενή μου Ελληνοαυστραλό που ζει τώρα στην Ελλάδα.

- Ο Τρύφωνας Στεφανόπουλος είχε πολλούς συγγενείς οι οποίοι έφυγαν στα δύσκολα τότε χρόνια της Ελλάδος για την Αυστραλία κατά το χρονικό διάστημα της μεγάλης μετανάστευσης.
Εκεί οι συγγενείς του δουλεύοντας σκληρά στη ξενιτιά έγιναν ευκατάστατοι οικογενειάρχες φτιάχνοντας τον μεγάλο Ελληνισμό της Αυστραλίας μαζί με άλλους ΄Ελληνες.
- Οι συγγενείς του τότε αποφάσισαν όλοι από κοινού να του κάνουν πρόσκληση για Αυστραλία, πράγματι έγιναν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες αλλά για διάφορους λόγους δεν του δόθηκε VISA και το ταξίδι αυτό δεν πραγματοποιήθηκε.

- Με ανθρώπους της ξενιτιάς που έχω μιλήσει με την ευκαιρία του θέματος μου έμειναν και με εντυπωσίασαν αλλά και ψυχολογικά με προβλημάτισαν, διότι όταν μου εξιστορούσαν διάφορα τα οποία έμοιαζαν σαν ιστορίες, αλλά δεν ήταν, ήταν πραγματικές ιστορίες όπου ταυτόχρονα έβλεπες τα μάτια τους να βουρκώνουν, οι παρακάτω αφηγήσεις :

Δύσκολη η ξενιτιά.
Δύσκολα να έχεις δύο πατρίδες.
Δύσκολα όταν έχεις κάνει οικογένεια στην ξενιτιά και σε παίρνουν τηλέφωνο από την Ελλάδα για να σου πουν τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ οι δικοί σου άνθρωποι, αλλά πολύ δυσκολότερο όταν θέλουν την βοήθειά σου στα γηρατειά τους και τις άσχημες καταστάσεις να μαθαίνεις το τέλος από το τηλέφωνο.
Δύσκολα έρχεσαι να τους δεις λόγω οικογενειακών – επαγγελματικών – μεγάλης απόστασης – οικονομικών προβλημάτων.

- Κάποιοι γονείς που έγιναν παππούδες και γιαγιάδες γνώρισαν ή γνωρίζουν τα εγγόνια τους με τις φωτογραφίες – video και μεταγενέστερα οι νέες γενιές με τα σύγχρονα μέσα που υπάρχουν σήμερα να βλέπουν και να ακούν απ΄ ευθείας τα εγγόνια τους και για μερικούς να μένει αυτή η γνωριμία μόνο στην ζωή τους. Τα συναισθήματα αυτά μπορούν να τα συνειδητοποιήσουν μόνο όσοι τα έζησαν ή τα ζουν.
Αυτοί οι άνθρωποι, είτε αυτοί που έμειναν, είτε αυτοί που έφυγαν πολλές φορές θα κάνουν πέτρα την καρδιά τους.

ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ όπου το 1919 γεννήθηκε ο Τρύφων Στεφανόπουλος.




- Μέσα σε όλα αυτά τα δύσκολα συναισθήματα που τους προβληματίζουν τους δίνεται ( λόγω ξενιτιάς ) η ανάγκη ή η κατάσταση να έχουν άμεση επικοινωνία οι οικογένειες σε διάφορες Ονομαστικές – Ελληνικές εορτές και έθιμα, να βρίσκονται όλοι μαζί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γνωρίζονται οι συγγενείς και τα παιδιά αυτών (ξαδέλφια κ.λ.π. ) και γενικότερα να είναι ποιο δεμένες οι οικογένειες εκεί. Εδώ όμως στην Ελλάδα αυτά έχουν κατά κάποιο τρόπο εκλείψει και τυχαίνει να γνωριστούν τα ξαδέλφια πολλές φορές στα διάφορα νυχτερινά μπαρ που πηγαίνουν που ίσως και καμιά φορά να πάνε να δημιουργήσουν σχέσεις και στην πορεία συζητώντας στην γνωριμία τους να βγαίνουν ξαδέλφια !

-Ας πάμε λίγο πίσω μερικά χρόνια να δούμε τις μετακινήσεις.
- Ο κόσμος έφευγε για την Αυστραλία ή την Αμερική με τα καράβια της εποχής εκείνης που έκαναν για την Αυστραλία περίπου τις 40 ημέρες με όλες τις κακουχίες.
Αργότερα με τα Αεροπλάνα που έκαναν 28 ώρες, 24 ώρες, 18 ώρες και συνεχώς με την εξέλιξη της επιστήμης λιγοστεύει η απόσταση.
- Ας σκεφθούν – αναλογιστούν σήμερα αυτοί που έφυγαν τότε με το Καράβι, τότε που έστελναν τις φωτογραφίες, τότε που για να επικοινωνήσεις με το τηλέφωνο έκανες συνδιάλεξη και με αίτηση από την προηγούμενη ημέρα στον ΟΤΕ, φθάσαμε σήμερα στις μετακινήσεις των 18 ωρών, στο τηλέφωνο αμέσως, στο κινητό όπου και να βρισκόμαστε και μέσω internet να μιλούν και να βλέπονται απ΄ ευθείας με τους δικούς τους ανθρώπους. Η δε ψυχολογία της ξενιτιάς και οι οικογενειακές υποχρεώσεις, των ανθρώπων αυτών, παρ΄ ότι η καρδιά τους πετάει για την Ελλάδα δεν μπορούν να έλθουν και να μείνουν.
« Δεν θέλω να κάνω κριτική για τον τρόπο, συνθήκες εργασίας κ.λ.π. Ελλάδος – Αυστραλίας και Αμερικής διότι τότε δεν μας χωράει ο μεγαλύτερος γίγας δίσκος των Υπολογιστών.
Η καρδιά τους όμως πετάει για την Ελλάδα, για άλλους λόγους : διότι γεννήθηκαν εδώ, εδώ μεγάλωσαν, έπαιξαν  τους λείπει  ή Πατρίδα τους».
Θα κάνω όμως λίγα σχόλια τα οποία είναι και πραγματικότητα.
- Το Ελληνικό κράτος άρχισε να ορθοποδεί σωστά μετά τους τελευταίους πολέμους με Ιταλούς και Γερμανούς πριν λίγων ετών αλλά έχοντας μονίμως γύρω του εχθρούς.
Η Αυστραλία και η Αμερική δεν αντιμετώπισαν πολέμους για να τους κατακτήσουν όπως ή Ελλάδα. Από εδαφικής κατάστασης η Αυστραλία είναι άνευ βουνών με αποτέλεσμα τα έργα υποδομής εύκολη υπόθεση.
Ένα γεγονός που δεν πρέπει να ξεχνάμε την πραγματοποίηση των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, ανεξάρτητα των προβλημάτων που έγιναν μετά μέσα στην Ελλάδα από πλευράς Διαχείρισης των Αθλητικών εγκαταστάσεων την Ελλάδα την παραδέχτηκαν όλα τα κράτη.
Περισσότερο την παραδέχτηκαν τα κανάλια από τα κράτη: της Αμερικής – Αυστραλίας και Αγγλίας διότι καταφέραμε και κάναμε τους καλύτερους Ολυμπιακούς Αγώνες χωρίς προβλήματα αλλά και με Αθλητικές εγκαταστάσεις σταθερές, έστω το ότι ετοιμάσθηκαν όλα την τελευταία στιγμή, που σήμερα υπάρχουν, ενώ σε άλλα κράτη μόλις τελείωσαν οι Ολυμπιακοί τους αγώνες τα διέλυσαν όλα.
Σήμερα στην Ελλάδα οι εγκαταστάσεις υπάρχουν, αλλά το ότι οι υπεύθυνοι δεν φρόντισαν για την περαιτέρω αξιοποίησή τους είναι θέμα του Ελληνικού Κράτους.
-Κάποτε μιλούσαν για τους Ολυμπιακούς αγώνες να γίνονται συνεχώς στην Ελλάδα, νομίζω ότι εάν συνέχιζαν στην αξιοποίηση των Αθλητικών Εγκαταστάσεων θα μπορούσαν να διεκδικήσουν την μονιμοποίηση των Ολυμπιακών αγώνων στην Ελλάδα.

 Βοθήκι Τραχειάς – Σχολικά χρόνια Τρύφωνα Στεφανόπουλου.

- Συγγενείς – φίλοι επισκέπτες του Blogger και απανταχού ΄Ελληνες διαβάζοντας σας θυμίζω προσωπικές σας ευχάριστες και μη καταστάσεις που έχετε ζήσει στην ξενιτιά αλλά έτσι είναι η ζωή και η μοίρα του καθενός το που τον έριξε.

 ΤΡΑΧΕΙΑ Αργολίδος – Σχολικά Χρόνια

Λίγα λόγια για την Μετανάστευση, εσείς φυσικά που ήδη έχετε μεταναστεύσει γνωρίζεται προσωπικά τι σημαίνει Μετανάστευση.

- Μετανάστευση, γενικά κάθε μετακίνηση για μόνιμη ή ημιμόνιμη μετεγκατάσταση ατόμων ή ομάδων.
Υπάρχουν διάφορες καταστάσεις μετανάστευσης η εσωτερική και η εξωτερική, σε εκούσια και σε αναγκαστική, σε πρωτογενή και δευτερογενή, σε πλήρη και σε μερική, σε συντηρητική και σε καινοτόμο, σε βραχυχρόνια και σε μακροχρόνια.
Ο εθνολόγος ( Λέιθαμ Crobert Gordon Latham ) αναλύοντας τα ρεύματα μετακίνησης πληθυσμών που διαμορφώνονται στον κόσμο, διέκρινε δύο κατηγορίες μετανάστευσης : την πρωτογενή και τη δευτερογενή.
Η Πρωτογενής μετανάστευση καλύπτει τις μετακινήσεις εκείνες των πληθυσμών που αποβλέπουν στην κατάληψη παρθένων και μη κατοικουμένων εδαφών, ενώ η δευτερογενής προϋποθέτει επαφή εκείνου που μεταναστεύει με γηγενή πληθυσμό.
- Οι μετανάστες μπορεί να ωθήθηκαν προς μετανάστευση από συνθήκες που επικρατούσαν στον τύπο καταγωγής τους π.χ. από εξάντληση των φυσικών πηγών – η αντίθετα μπορεί να προσελκύστηκαν από πλεονεκτήματα που παρουσιάζει ο τόπος προορισμού τους π.χ. καλύτερες ευκαιρίες εργασίας.


Στο Αρχαίο Θέατρο ο Τρύφωνας Στεφανόπουλος πήγαινε διότι ως καλλιτέχνης του άρεσε.

Λίγα λόγια για την ξενιτιά για αυτούς που δεν την έζησαν, όσοι την έζησαν ή την ζούν θα έχετε εσείς να μας πείτε περισσότερα.

Ξενιτιά: Η αποδημία των Ελλήνων σε ξένους τόπους υπήρξε αδιάκοπη και συνεχής, ενώ η συναισθηματική ένταση του φαινόμενου συντέλεσε ώστε η ξενιτιά να είναι « εκ των πλέον προσφιλών και συνήθων θεμάτων της Ελληνικής μούσης »
 ( Ζώρας ).
Στα Ομηρικά ήδη έπη, όπου έχει απομνημειωθεί ή έξοδος των Ελλήνων δίπλα στην ευφορία από την διεύρυνση των ορίων του ζωτικού χώρου και των οριζόντων, περιγράφεται η βαθιά νοσταλγία των αποδήμων ηρώων για το « νόστιμο ήμαρ » την ημέρα της επιστροφής στο γενέθλιο τόπο, η επιθυμία τους ( διατυπωμένη σε μία έκφραση που έγινε παρομοιώσεις ) να δουν να βγαίνει καπνός από την εστία του σπιτιού και να πεθάνουν.
Στους Βυζαντινούς χρόνους επανέρχεται το θέμα τη ξενιτιάς που το βρίσκουμε στα αφηγητικά – ερωτικά και ιπποτικά ποιήματα.
Η επί αιώνες πραγματοποιούμενη αποδημία αποτυπώθηκε και σε ορισμένες σημειοδοτικές – συμβολικές ενέργειες ( σε έναν χώρο και χρόνο, όπου αυτές είχαν το ψυχοπνευματικό κύρος τους), οι οποίες πλαισίωναν την στιγμή της αναχώρησης.
Στο χωριό Μονολίθι Ιωαννίνων, η μητέρα του νέου που έφευγε γέμιζε μία « μισιο κάρα » με νερό, έριχνε μέσα ένα φλουρί και τη τοποθετούσε στην εξώθυρα.
Ο γιό της βγαίνοντας αναποδογύριζε με το πόδι του την κανάτα, ώστε να χυθεί το νερό « Η έκφραση της οικονομικής ευχής μέσα από την συμβολική αυτή χειρονομία είναι φανερή όπως τρέχει το νερό, να κυλά

                                      
και το χρήμα μέσα στο πουγγί του μετανάστη που έπαιρνε κιόλας μαζί του το φλουρί, το οπωσδήποτε φορτισμένο με το μαγικό περιεχόμενο της ειδικής για τον σκοπό αυτόν σκηνοθετημένης μικρής τελετής ».
Σε ένα άλλο άκρο της Ελλάδος ( Πέτρα Λέσβου ) πληροφορούμαστε πως, όταν κάποιος ξενιτευόταν, η μητέρα του ή η γυναίκα του ( παρατηρούμε, λοιπόν, ότι κυριαρχεί η παρουσία της γυναίκας ) έπαιρνε μία κούπα νερό, όπου έριχνε κι ένα κομμάτι σίδερο, λίγο σιτάρι και λίγο βαμβάκι. ΄Όταν ο άντρας δρασκέλιζε το κατώφλι, η γυναίκα έχυνε πίσω του τρείς φορές νερό από την κούπα και συγχρόνως έλεγε : « Να τρέχει σαν, το νερό η μοίρα του να του φανεί ελαφριά σαν το μπαμπάκι η ξενιτιά, να γυρίσει σιδερένιος ».
- Η αναχώρηση συνήθως δεν γινόταν κατά μόνας, αλλά συντροφικά. Οι συγγενείς και οι φίλοι των νέων που έφευγαν τους συνόδευαν ως ένα ορισμένο σημείο έξω από το χωριό και εκεί γινόταν ο αποχωρισμός.
- Στον γυρισμό έβγαιναν πάλι σε προϋπάντηση στο ίδιο μέρος, όπου είχαν βρεθεί και κατά την αναχώρηση.
- Στη Σάντα (του Πόντου) όποιος έφερνε την χαρμόσυνη είδηση για την επιστροφή κάποιου ξενιτεμένου έπαιρνε από αυτόν « συγχαριάτικα » σε χρήμα ή σε είδος
( μαντίλι, πετσέτα, παπούτσια), ανάλογα με την οικονομική κατάστασή του.

ΛΕΧΑΙΟ -΄Ανοιξε καλλιτεχνικό φωτογραφείο.
« Γενικά περί Ελληνισμού ».

Ελληνισμός : α) Περιληπτική ονομασία των Ελλήνων που ζουν σε οποιοδήποτε σημείο της υδρογείου.
β) Το ΄Εθνος των Ελλήνων.
γ) Ονομάζεται επίσης Ελληνισμός (Ελληνιστικοί χρόνοι) η περίοδος διάδοσης του ελληνικού πολιτισμού στους ξένους λαούς μετά τον Μέγα Αλέξανδρο.
Γλωσσικά ο όρος δηλώνει επίσης :
1)      Τη μίμηση των Ελλήνων
2)      Τη χρήση καθαρού Ελληνικού λόγου
3)      Τον Ελληνικό πολιτισμό

Σημειώσεις για Ονομασία « ΄Ελλην », ο (Μυθ).

-                      Ο επώνυμος ήρωας των Ελλήνων, γιος του Δευκαλίωνος και της Πύρρας, κατά την επικρατέστερη παράδοση, η του Διός και της Δωρίππης ή του Προμηθέως και της Κλυμένης
-                       
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 1953
-                      Στην Κόρινθο δούλευε.
-                       
-                      ( και επομένως αδελφός του Δευκαλίωνος). Από τη νύμφη Ορσηίδα απέκτησε τον Αίολο, τον Δώρο και τον Ξούθο. Ο Θουκυδίδης υποστηρίζει ότι πριν από τον ΄Ελληνα του Δευκαλίωνος δεν υπήρχε ούτε η επίκλησις ΄Ελληνες, αλλά αφότου ο ΄Ελλην και οι γιοί του κυριάρχησαν

-                       
-                      στη Φθία και τους καλούσαν για βοήθεια κάτοικοι γειτονικών περιοχών, άρχισε να επεκτείνεται βαθμιαία η ονομασία ΄Ελληνες και ως βασική απόδειξη του ισχυρισμού του προβάλλει το γεγονός ότι ο ΄Ομηρος αποκαλεί ΄Ελληνες μόνο « τους μετ Αχιλλέως εκ της Φθιώτιδος. Σύμφωνα μα τη μαρτυρία του Στράβωνος, ο ΄Ελλην άφησε την εξουσία της Θεσσαλίας στον μεγαλύτερο γιό του, τον Αίολο. Ο Δώρος συγκέντρωσε τους κατοίκους της περιοχής του Παρνασσού ( Δωριείς) και κατόπιν εγκαταστάθηκε στην Πελοπόννησο, ενώ ο Ξούθος παντρεύτηκε την Κρέουσα, την κόρη του Ερεχθέως και εγκαταστάθηκε στην Αττική. Η αναγωγή των γνωστότερων φύλων σε κοινή καταγωγή είναι φανερή.

ΛΕΧΑΙΟ μετέβη εκεί διότι ήταν η οικογένειά του
« Ελλην » ο ( Ιστ).

-                      Δεν μπορούμε να καθορίσουμε με ακρίβεια από πότε το όνομα ΄Ελληνες χρησιμοποιήθηκε ως Εθνικό, ούτε με ποιο τρόπο διαδόθηκε και επιβλήθηκε. Ο ΄Ομηρος ονόμαζε ΄Ελληνες τους κατοίκους μιας μικρής περιοχής στη Θεσσαλονίκη Φθία, τους και Μυρμιδόνες λεγόμενους και ως εθνικά ονόματα χρησιμοποιεί τα Α ρ γ ε ί ο ι, Δ α ν α ο ί, Α ρ χ α ί ο ι, Π α ν ά ρ χ α ι ο ι, Π α ν έ λ λ η λ ε ς.
-                      
-                      ΑΘΗΝΑ 1910
Σύμφωνα με μία θεωρία, το όνομα εκπορεύθηκε από τα πανάρχαια κοινά ιερά ( ίσως του Διός στη Δωδώνη ), όπου δήλωνε αρχικά όσους απλώς μετείχαν σε αυτά, επεκτάθηκε βαθμιαία από την Θεσπρωτία, της Θεσσαλία, τη φθιώτιδα προς τα βόρεια και προς τα νότια και στα χρόνια του μεγάλου αποικισμού, όταν πια είχε αποκρυσταλλωθεί η έννοια της εθνικής ενότητας και έπρεπε να τονιστεί ή αντίθεση με τον βαρβαρικό κόσμο, χρησιμοποιήθηκε για το σύνολο αυτών που μιλούσαν τις διάφορες διαλέκτους της Ελληνικής και λάτρευαν το Ολυμπιακό Δωδεκάθεο. Λέγεται ότι αρχικά σήμαινε τους ανθρώπους ή λαούς που ήταν συνενωμένοι γύρω από ένα Ιερό, συναποτελούσαν λοιπόν αμφικτιονία και
θεωρούνταν πολιτισμένοι. Υπό την έννοια αυτή το ΄Ελληνες πρέπει να συνδέεται με το Ε λ λ ο ι – Σ ε λ - λ ο ί που κατά τον Ησύχιο τουλάχιστον πρέπει να δήλωνε το αυτόχθονες.


- ΄Οσοι επιθυμείται στείλτε μου στο e-mail με κάποια γεγονότα σας που νομίζετε εσείς για να τα βάλω σε μία άλλη ανάρτηση και ίσως με αυτά γίνουμε μία μεγάλη παρέα «ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ » στο BLOGGER .

- ΄Οσοι δείτε την παρούσα δημοσίευση στα κράτη που διαμένετε  ας ενημερώσετε τις εκεί Ελληνικές οργανώσεις ή να μου στείλετε τα e-mail των οργανώσεων αυτών ώστε να επικοινωνήσω εγώ.
- Με όλους εσάς που τυχόν διαβάσετε το παρών μπορούμε να συνεργαστούμε.
Από την Πελοπόννησο και κυρίως από την Αργολίδα και Αρκαδία γνωρίζω ότι είναι πάρα πολλοί στην Αυστραλία και Αμερική.
Η δική μου καταγωγή που έχει σχέση με το blogger είναι από τα Βούρβουρα της Αρκαδίας.
- ΄Οσοι θελήσετε να μου αποστείλετε e-mail, παράκληση να είναι γραμμένα στην Ελληνική Γλώσσα.
- « ΄Οσοι είχατε την διάθεση τον χρόνο και την υπομονή να διαβάσετε το κείμενο αυτό νομίζω ότι είστε κερδισμένοι διότι κάτι θα σας ήταν άγνωστο και το μάθατε.
Περιμένω τις κρίσεις σας και τις προτάσεις σας.

Το κείμενο αυτό έχει αποσπάσματα και φωτογραφίες  από το Βιβλίο ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΑΛΑΟΓΡΑΦΙΑ – Αθήνα 1981 το οποίο φαίνεται σε φωτογραφία. Επίσης αποσπάσματα για την Μετανάστευση και την Ξενιτιά από την εγκυκλοπαίδεια LAROUSSE BRITANICA.
Αιτία για αυτό τη δημιουργία αυτού του δημοσιεύματος ήταν η αποδοχή που έχω από διάφορα κράτη όπου διαβάζουν το Blogger αλλά και το ότι υπάρχει στην συγγένεια της συζύγου μου καθ΄ ότι η μητέρα της στο πατρικό της όνομα είναι ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ με καταγωγή από Βοθίκι Αργολίδας εκ Σκοτεινής όπου κάποτε ήταν διπλοκάτοικοι  λόγω των καιρικών συνθηκών.-

ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΠΑΛΑΜΗΔΙ

ΠΑΛΑΜΗΔΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΑΡΑΛΙΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ – ΜΠΟΥΡΤΖΙ

 ΚΡΥΨΩΝΑ ΑΠ΄ ΟΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ

ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ 1ου ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ


 Συγχωρέστε με για τυχόν ατέλειες της όλης αυτής Δημοσίευσης διότι δεν είμαι Δημοσιογράφος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ