Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ:
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
4:42 π.μ. (Πριν από 16 ώρες)
ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ

Ιστορίες για παντρεμένους 2

- Τι κάνεις όταν η γυναίκα σου έχει χάσει το ρολόι της;
- Τίποτε. Έχει και η κουζίνα ρολόι...

Η μαργαρίτα και η...

Η δασκάλα στα παιδιά της Αʼ Δημοτικού:
- Κοριτσάκι μου εσένα πως σε λένε; 
- Εμένα κυρία με λένε Αννούλα! 
- Μπράβο Αννούλα πολύ ωραίο όνομα! Εσένα αγοράκι πως σε λένε; 
- Εμένα με λένε Γιωργάκη κυρία! 
- Μπράβο Γιωργάκη! 

Αφού ρώτησε όλα τα παιδιά, βλέπει στο τέλος ένα αγοράκι να κάθεται μόνο του με σκυμμένο το κεφάλι. Η δασκάλα το πλησιάζει και το ρωτάει παραξενεμένη: 
- Εσένα αγοράκι μου πως σε λένε; 
...Καμία απάντηση... 
- Πες μου αγοράκι μου πως σε λένε; Μην ντρέπεσαι. 
...Καμία απάντηση... 
- Κοίτα εμένα με λένε Μαργαρίτα, γιατί όταν ήμουν μικρούλα και γεννήθηκα έπεσε μια μικρή και όμορφη μαργαριτούλα στο κεφαλάκι μου! Εσένα λοιπόν πως σε λένε; 
-...........ΓΛΑΣΤΡΑ!!!!!!!!..............

Μοβ με σορτσάκι!

Τι είναι μοβ , φοράει σορτσάκι και κάνει τούμπες;
Ο μελιτζανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ