Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ


ΠΗΓΗ: Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr


ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 





Τίποτα
Ένας άνδρας ρωτά τον άλλο τι θα έκανε αμα κέρδιζε το Λόττο.
- Θα έκανα δική μου δουλειά, απαντάει ο άλλος.
- Και τώρα τι δουλειά κάνεις, ρωτάει και πάλι ο πρώτος.
- Τίποτα, ξαναπαντά ο άλλος.




Η ώρα των Θρησκευτικών
Ο δάσκαλος , ρωτάει τα παιδιά να του πουν που νομίζουν ότι βρίσκεται ο Χριστός :
- " Ο Χριστός , βρίσκεται στον ουρανό " , λέει η Ελενίτσα .
- " Ο Χριστός , βρίσκεται στη καρδιά μας " , λέει ο Γιωργάκης .
- " Εσύ Τοτέ , πού νομίζεις ότι βρίσκεται ο Χριστός ; "
- " Ο Χριστός βρίσκεται στην τουαλέτα μας ! "
- " Μα Τοτέ , πώς το ξέρεις αυτό ; "
- " Να , κάθε πρωί ο πατέρας μου πηγαίνει έξω από τη πόρτα της τουαλέτας μας και λέει :
- " Χριστέ μου , ακόμα μέσα είναι ! "


Η Πρατήρηση της γειτονιάς
Είναι ενα αντρόγυνο οπου ο μπαμπάς και η μαμά θέλουνε να κάνουν σεξ, αλλά τι να τον κάνουν το μικρό; Αποφασίζουν λοιπον, να τον βγάλουν έξω στο μπαλκόνι και να λέει στον μπαμπά τι κάνει ο καθένας στη γειτονιά, για να κάνουν κι αυτοί τη δουλειά τους.
Πάει λοιπον ο μικρός έξω και αρχίζει να λέει:
- Μπαμπά, μπαμπά, η κυρία Νιτσα έρχεται απο το μπακάλικο.
- Ωραία, παιδι μου συνέχισε!
- Μπαμπά, μπαμπά, ο κύριος Αλέξανδρος ποτίζει τα φυτά του.
- Μπραβο, αγορι μου, συνέχισε!
- Μπαμπά, μπαμπά,η μαμά και ο μπαμπάς του Κωστάκη κάνουν σεξ!
- Και που το κατάλαβες αυτό, παιδάκι μου;
- Περιμένει ο Κωστάκης έξω στο μπαλκονι σαν ηλίθιος και παρατηρεί τη γειτονιά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ