Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ-ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ


Ιατρικό πρόβλημα
- Γιατρέ, νομίζω ότι έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας.
- Γιατί, τι έχετε;
- Να η γυναίκα μου με απατά, αλλά δεν έχω βγάλει ακόμα κέρατα... Νομίζω ότι έχω έλλειψη ασβεστίου...



Μετα-Πυρηνική Ζωή Κι Ασφάλεια
Μετα-Πυρηνική ζωή Κι Ασφάλεια

1. Ποτέ μην μπεις σε ανελκυστήρα σε κτίριο που το χτύπησε πυρηνική βόμβα, χρησιμοποίησε τις σκάλες.
2. Αν πετάς στον αέρα, θυμήσου να κυλίσεις όταν χτυπήσεις στο έδαφος.
3. Αν πάρεις φωτιά, απέφυγε την βενζίνη και άλλα εύφλεκτα υλικά.
4. Μην προσπαθείς να επικοινωνήσεις με πεθαμένους - θα σε οδηγήσει μόνο σε ψυχολογικά προβλήματα.
5. Το φαγητό θα είναι σπάνιο, θα τρως ότι βρεις. Μάθε να αναγνωρίζεις τα φαγητά που θα είναι διαθέσιμα μετά την βόμβα: Πατάτες πουρέ, κρέας σε σκόνη, κτλ.
6. Βάλε το χέρι σου μπροστά από το στόμα σου όταν φταρνίζεσαι, τα εσωτερικά όργανα θα είναι σπάνια στην μετά-πυρηνική εποχή.
7. Προσπάθησε να είσαι κομψός, να πέφτεις μόνο με προσχεδιασμένους τρόπους.
8. Τα χαρτονομίσματα των εκατό δολλαρίων έχουν την ίδια θρεπτική α ξία με αυτά του ενός δολλαρίου, αλλά είναι λιγότερο ανθυγιεινά λόγω της περιορισμένης κυκλοφορίας.
9. Μάζεψε κούκλες από τώρα, κάποια ανταλλακτικά θα παρουσιάσουν έλλειψη στην μετά-πυρηνική εποχή.



Ο καθρέφτης
Περπατάνε δύο ξανθιές στο δρόμο και περνάνε από ένα μαγαζί που πούλαγε καθρέφτες. Βλέπει λοιπόν η πρώτη μέσα σε ένα καθρέφτη και λέει:
- Είμαι σίγουρη ότι κάπου έχω ξαναδεί αυτήν εκεί μέσα.
- Κάνε στην άκρη να δω, λέει η άλλη.
Πάει κοιτάει και της λέει:
- Βρε ηλίθια, εγώ είμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ