Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Καθαρίζω το σπίτι


Γράφει η
Μαίρη Ασλάνογλου
Θα καθαρίσω το σπίτι; Ναι, μόνη μου, ναι σας λέω μόνη μου, να έχω όλη τη χαρά δική μου!

Αλλά θα το καθαρίσω καλά κι όταν λέω καλά εννοώ πολύ καλά! Και γιατί να το καθαρίσω μόνη μου, ε; Διότι το θέλω, το αποφάσισα κι αρχίζω!

Στο τέλος θα δω τα αποτελέσματα αυτής της απόφασης και ίσως τα πω και σε σας ανάλογα, θα δω. Η καθαριότητα και το καθάρισμα είναι τελείως και άκρως προσωπικό για τον καθένα μας. Ο καθένας μας έχει τον τρόπο του και την τεχνική του.



Αλλά ένα είναι σίγουρο, όταν ασχοληθούμε μ’ αυτό. Βρίσκουμε και ανακαλύπτουμε όμορφα εσωτερικά συναισθήματα πρώτα για μας. Και μετά για τους άλλους.

Λοιπόν, λέω να αρχίσω απ’ την κρεβατοκάμαρα. Σκοπός μου είναι να ξεκινήσω χωρίς να με νοιάζει πότε θα τελειώσω, εάν θα είναι αύριο, μεθαύριο. Το μόνο που θέλω να πετύχω είναι ένα πολύ καλό με λεπτομέρεια καθάρισμα.

Ένας άλλος λόγος που θέλω είναι η εργασιοθεραπεία. Είμαι σίγουρη πως θα μου κάνει πολύ καλό, πολύ καλό. Άλλωστε θα κάνω και την γυμναστική μου, δεν το ξέρατε; Μα και βέβαια, με τις δουλειές του σπιτιού γυμνάζεται όλο μας το σώμα γι’ αυτό και πιανόμαστε μετά!

Δουλειά, εργασία και χαρά! Αρχίζω απ’ τη βεράντα: Βασική αρχή μου προσοχή στη λεπτομέρεια, γωνίες, άκρες, καγκελάκια, γλάστρες μετακίνηση, ξερά φύλλα σκούπισμα, μπαλκονόπορτα, παντζούρια και τέλος ένα καλό σφουγγάρισμα, πλύσιμο βεράντας με νερό, σκούπα, απορρυπαντικό, χλώριο και καλό τρίψιμο. Ευτυχώς που δεν υπήρχαν περιττά, μόνο λίγες γλάστρες που τις είχα ξεκαθαρίσει πρόσφατα. Τίποτα άλλο. Τι χαρά!

Μπαίνοντας καθάρισα τα τζάμια και εσωτερικά την μπαλκονόπορτα. Την κουρτίνα την έβγαλα πολύ πριν, πρώτη και ήδη πλένεται. Κάποτε ήμουν στο super market. Με πλησιάζει μια κυρία κάποιας ηλικίας και μου λέει: «σας παρακαλώ, πέστε μου ένα καλό απορρυπαντικό … γιατί αύριο έχω γυναίκα και μου είπε να της ψωνίσω τα υλικά και δεν έχω ιδέα απ’ αυτά! Μου έτυχε κι αυτό. Δεν την κατηγορώ, αλλά εάν ήξερε τι χάνει!

Πάμε παρακάτω:

Το υπνοδωμάτιο είναι πρόσφατα βαμμένο κι έτσι δε θα πλύνω τοίχους. Ξεκίνησα με ένα μαγνητικό φτερό και την βοήθεια σκάλας απ’ τα ψηλά. Τοίχους, ντουλάπα, γύψινα, φωτιστικό. Σήμερα έχω μόνο τα εξωτερικά γιατί ευτυχώς τα εσωτερικά τα είχα ξεκαθαρίσει και καθαρίσει πρόσφατα. Και όλα τα εσωτερικά μπορώ να πω είναι άψογα. Τέλεια, άξια προς μίμηση! Μεγάλη προσοχή στο φωτιστικό. Πρώτα με ένα φτεράκι κι ύστερα μ’ ένα πολύ καλά βρεγμένο και στυμμένο ειδικό πανί και σβηστό πάντα. Τώρα κατεβαίνω απ’ τη σκάλα και συνεχίζω στα μεσαία ντουλάπια, τοίχο, καθρέπτη, ράφια, πλύσιμο τα μπιμπελό και τίναγμα έξω τα βιβλία. 

Τώρα πατάω πάτωμα, έξω η σκάλα. Ζητάω βοήθεια και βγάζουμε το στρώμα στο άλλο μπαλκόνι. Κάτω έστρωσα ένα μεγάλο πανί και ακουμπήσαμε το στρώμα όρθιο. Τίναγμα, χτύπημα κι απ’ τις δυο μεριές και με ένα καλά στυμμένο ειδικό πανί πέρασμα (σε νερό μια σταγόνα ξύδι ή χλώριο ή καθαρή βενζίνη). Το αφήνουμε να στεγνώσει και να αεριστεί.

Κι εγώ να συνεχίσω στο κρεβάτι με κάθε λεπτομέρεια. Μετά κομοδίνα, συρταριέρα, πολυθρόνα… ξεσκόνισμα ή με βρεγμένο πανί πάντα καλά στυμμένο στα σημεία που δεν έχει λούστρο. Πω πω! Τι μαυρίλα, μουντζούρα έβγαλε το επάνω μέρος της πόρτας! Συνέχισα με την πόρτα μέσα κι έξω και νομίζω σχεδόν τελείωσα. 

Πάντως είναι μεγάλη ευκολία πια που έχω αραιώσει τα διάφορα, τα πάντα μπορώ να πω! Χαίρομαι πολύ γι’ αυτό, άσε που τελείωσα και πολύ πιο γρήγορα.

Σειρά τώρα έχει το σκούπισμα. Πήρα λοιπόν την ηλεκτρική σκούπα με τ’ ανάλογα εξαρτήματα κάθε φορά κι άρχισα ξανά τοίχους, γωνίες, γύψινα, κρεβάτι, έπιπλα, πολυθρόνα, πάτωμα. Το ξέρω ότι θέλουν ιδιαίτερη προσοχή οι γωνίες και η κορνίζα του πατώματος όπως το λέω η (σουβαντιμπί).

Τώρα θα κρεμάσω την κουρτίνα, που δεν σιδέρωσα, έξω (ζήτησα βοήθεια από το κοινό!) και μετά θα φέρω έναν κουβά με ζεστό νερό, απορρυπαντικό και μια σταγόνα χλώριο και πανί και θα περάσω γονατιστή, ναι, τις άκρες, τις γωνίες γύρω-γύρω απ’ τα έπιπλα, κάτω απ’ τα έπιπλα. Επιστροφή στο στρώμα, δροσερό-δροσερό και αεράτο. Στρώσιμο καθαρά σεντόνια, μαξιλάρια. Και έμεινε μόνο το κέντρο. Ωραία! Πήρα την σφουγγαρίστρα και δεν το πιστεύω! Αυτό ήταν! Τελείωσα κιόλας. 

Έκλεισα την πόρτα, έβαλα τα υλικά στη θέση τους, έπλυνα καλά τα σκεύη (κουβάδες, πανιά κα) για να τα ξαναχρησιμοποιήσω πιθανόν αύριο. Γιατί, ξέρετε, είναι πολύ ευχάριστο ν’ αρχίζεις την επόμενη μέρα ξανά καθαριότητα και να βρίσκεις τα εργαλεία σου καθαρά. Σου ανοίγουν τον δρόμο ευχάριστα.

Τέλος λοιπόν, εν τάξει, θα σας πω τις εντυπώσεις μου. Μάλλον καλύτερα την διάθεσή μου. Όσον αφορά τους πόνους στο σώμα θα το ξέρω αύριο, όσο για την εσωτερική και εξωτερική διάθεση, τέλεια! Μες την καλή χαρά, άδειος ο νους από σκέψεις και γεμάτη καρδιά!

Δεν θα συνεχίσω στα υπόλοιπα όμως. Για να νιώσω και αύριο και μεθαύριο το ίδιο. Άλλωστε πρέπει να το μεταφέρω και στους άλλους. Αρκετή δόση για σήμερα. 
Πάντως επιμένω. Θα το λέω και θα επιμένω. Με έσωσε και με βοήθησε που έχω διώξει σχεδόν όλα τα περιττά μέσα κι έξω και το ότι είχα κάνει ένα καλό καθάρισμα και ξεκαθάρισμα στα εσωτερικά.

Τώρα σας αφήνω. Πάω για ένα ζεστό μπάνιο και συνέχεια με πιο ανάλαφρες δραστηριότητες. Αύριο ξανά…

Καλή μας ξεκούραση στο πεντακάθαρο υπνοδωμάτιο!

Καλή νύχτα!

ΠΗΓΗ: Ηλεκτρονική Εφημερίδα " ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ "

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ