Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

ΣΟΚ στην ΕΛ.ΑΣ: αυτοκτόνησε 25χρονος αστυνομικός

Παρασκευή, 29 Ιούνιος 2012 15:59

       (6 ψήφοι)

ΣΟΚ στην ΕΛ.ΑΣ: αυτοκτόνησε 25χρονος αστυνομικός
Ένας 25χρονος αστυνομικός έδωσε τέλος στη ζωή του με το υπηρεσιακό του όπλο μέσα στο ίδιο του το σπίτι  , στο Π.Φάληρο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, από πηγές της αστυνομίας, ο 25χρονος αυτόχειρας αντιμετώπιζε σοβαρά προσωπικά προβλήματα, κάτι που τον οδήγησε σε αυτήν την απόφαση.
Διαβάστηκε 2648 φορές 
 
ΠΗΓΗ: BLOKO.GR 

1 σχόλιο:

  1. Καλά άρθρα, Έχετε ακούσει τον κ. Benjamin, Email: 247officedept@gmail.com --WhatsApp Contact: + 1-9893943740 - που εργάζονται με χρηματοδοτική υπηρεσία μου δίνουν δάνειο 95.000,00 $ για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου και τα πληρώνω ετησίως. για δύο χρόνια τώρα και έχω ακόμα 2 χρόνια, αν και μου αρέσει να δουλεύω μαζί τους γιατί είναι γνήσιος δανειστής δανείου που μπορεί να σας δώσει οποιοδήποτε είδος δανείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ