Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΛΥΜΝΟ :ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ


 

Χρόνια περάσαν τα μετρώ

Για να μην τα ξεχάσω

Και την φιλία που χαμεν

Δεν έπρεπε να χάσω

 

Περνάς μ’ ένα εγωισμό

Σε ξέρουμε ποιος είσαι

Και συ γνωρίζεις ποιος είμαι

Και δεν δικαιολογείσαι

 

Και οι δυο μας γνωριζόμαστε

Γνωρίζει ο ένας τον άλλο

Ποιος είσαι εσύ ποιος είμαι εγώ

Γι’ αυτό δεν αμφιβάλλω

 

Δεν ήταν η φιλία μας

Μια προσβολή δικιά σου

Μου ‘κλεισες το τηλέφωνο

Με όλη την καρδιά σου

 

Κάτω τα μούτρα μου ‘κανες

Όχι μόνο σε μένα

Θυμήσου περαζάμενα

Θυμήσου περασμένα

 

Εγώ δεν είμαι αφελής

Και παλαβός με τόνο

Μια μέρα όλα θα στα πω

Μες στον καινούργιο χρόνο

 

Πολλά είναι τα λάθη σου

Μόνο σου και πατός σου

Χρεώνεσαι αφάνταστα

Με τον εγωισμό σου

 

Η φιλία δεν είναι μπάλωμα

Να ράβεις να ξηλώνεις

Ούτε κι αν είσαι πιο όμορφος

Φίλος μην ταπεινώνεις



Κοίτα μονάχα τον καιρό

Από πού φυσά να ξέρεις

Μια καλημέρα κι ένα γεια

Μπορείς να το προσφέρεις

 

Εγώ σου ‘φήνω ένα γεια

Σαν μιαν ευχή και μόνο

Μάτια σου δεκατέσσερα

Μες στον καινούργιο χρόνο

 

Δεν είμαι άνθρωπος κλειστός

Στα καφενεία βγαίνω

Πολλά για σένα συζυτούν

Λίγα καταλαβαίνω

 

Δεν έχω γνώμη δεν μπορώ

Ντρέπομαι και λυπούμαι

Κάποτε θ’ ανταμώσουμε

Και τότε θα τα πούμε

 

Δεν έπρεπε η φιλία μας

Να μπει στην κατηφόρα

Γιατί ήτανε πολύ γνωστή

Στη Πόθια καις τη Χώρα

 

Σε σταυροδρόμια περπατάς

Πρόσεξε μην τα χάσεις

Τα λάθη δεν σε βοηθούν

Τα μούτρα σου θα σπάσεις

 

Άνθρωπο δεν εμίσησα

Και ούτε θα μισήσω

Δεν έμαθα να βλαστημώ

Και δεν θα βλαστημήσω

 

                                                              ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

                ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

           ΤΗΛ: 6974192091

          19-11-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ