Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Τags

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Οικονομία 
Ένα πρωί ο ξανθός άνδρας, στην ξανθιά γυναίκα του: - "Γυναίκα, πρέπει να κάνουμε οικονομία! Πρέπει να μάθεις ...
Μετά από χρόνια...
Ο Κωστίκας συζητά με ένα φίλο του για την οικογενειακή του κατάσταση: " Όταν πρωτοπαντρεύτηκα, ήταν όλα πα...

Σύνταξη

Τα παιδεία παίζει είναι Αττική σύνταξη. 
Οι γέροι πεινάει είναι σύνταξη του Ι.Κ.Α.

ο γάιδαρος στο φούρνο
Μπαίνει ένας γαϊδαρος σε έναν φούρνο και λέει:-Γεια!μου δίνεις μια φρατζόλα ψωμί?Ο φούρναρης τον κοι...
ΣΚΕΨΕΙΣ
Ο σκύλος σκέφτεται: "Το αφεντικό μου με περιποιείται, με πάει βόλτα, μου δίνει φαγητό, με γιατρεύει, ...
Ο Τυχεράκιας
Tags: δυσάρεστα, γιατρέ, πολύ, τυχεράκιας, εξετάσεις

Πάει ένας τύπος μετά από πολύ καιρό στο γιατρό του να ρωτήσει για τα αποτελέσματα από κάτι εξετάσεις που είχε κάνει.
- Τι γίνεται γιατρέ; Όλα καλά, έτσι;
- Δυστυχώς έχω για σένα δυσάρεστα νέα και πολύ δυσάρεστα νέα, λέει ο γιατρός. Ποια θες να ακούσεις πρώτα;
- Τι μου λες γιατρέ μου τώρα; Με κάνεις και ανησυχώ. Πες μου τα δυσάρεστα πρώτα. Τι τρέχει;
- Κοίτα!! Οι εξετάσεις δείχνουν ότι έχεις 24 ώρες ζωής!!!
- Τι λες ρε γιατρέ τώρα;; Και τα πολύ δυσάρεστα ποια είναι δηλαδή;
- Σε ψάχνω από χθες...!!!

Πως φωνάζεις έναν σκύλο
Πως φωνάζεις έναν σκύλο χωρίς πόδια; -Τι σημασία έχει; Αλλωστε δεν πρόκειται να έρθει...
Ο Τοτός και τα φρούτα
Μπορείτε να μου αναφέρετε από ένα φρούτο, ρωτά η δασκάλα τα παιδιά στην τάξη. - "Πορτοκάλι", απαντά η ...
 
Είμαι Κοτόπουλο

Ψυχίατρος: ποιο είναι το πρόβλημα σου κύριε; 
- Ασθενής: νομίζω Πως είμαι κοτόπουλο 
- Ψυχίατρος: πόσο καιρό νομίζεις ότι είσαι κοτόπουλο; 
- Ασθενής: από τότε που ήμουνα Αυγό.

Ο διάδοχος
Πότε πέθανε ο Ιούλιος Καίσαρας Τοτό; Ρωτάει ο δάσκαλος. -Όταν ήρθε ο Αύγουστος Καίσαρας κύριε, απαντ...
Οι αγελάδες
Δύο αγελάδες συναντιούνται και λέει η μία στην άλλη: " Πρόσεξε μην φας κάτι που δεν πρέπει και τρελαθείς " " Εγώ...
 
Μισά-μισά
Ένας νεαρός πήγε στα Goodys για φαγητό, αφού κάθισε πρόσεξε ότι στο διπλανό τραπέζι ήταν ένα ηλικιωμέν...
Το λιοντάρι, βέβαια!
Μία γυναίκα ρωτάει τον άνδρα της:- Γιώργο, αν ένα λιοντάρι ορμούσε πάνω σε μένα και στη μητέρα μου, ποιο...
Η Πέτρα

Τags: γιατί, πέτρα, γέρος, κυνηγάνε, δυνατός

Ήταν μία φορά ένας έξυπνος, ένας πολύ δυνατός και ένας βλάκας σε ένα αεροπλάνο.
Το αεροπλάνο τους πέφτει στην Αφρική πάνω από ένα χωριό των Ζουλού, και οι Μάο-Μάο αρχίζουν να τους κυνηγάνε.
Βλέπει ο έξυπνος μία σκάλα, την αρπάζει και αρχίζει να τρέχει.
Βλέπει ο δυνατός μία τεράστια σιδερένια χύτρα, την αρπάζει και αρχίζει να τρέχει.
Βλέπει ο βλάκας μία πέτρα, την αρπάζει και αρχίζει να τρέχει.
Όπως τρέχει ο έξυπνος, συναντά έναν γέρο:
- Γιατί τρέχεις, παιδί μου; τον ρωτά ο γέρος.
- Γιατί με κυνηγάνε οι Μάο-Μάο!
- Και την σκάλα γιατί την κουβαλάς;
- Γιατί αν δώ και με φτάνουνε, βάζω την σκάλα, ανεβαίνω σε ένα δέντρο, τραβάω την σκάλα, και δεν μπορούνε να με πιάσουνε!
- Ε, άμα είσαι έξυπνος! λέει ο γέρος με θαυμασμό.
Μετά φτάνει ο δυνατός στον γέρο:
- Γιατί τρέχεις, παιδί μου; τον ρωτά ο γέρος.
- Μα δεν σου είπε ο μπροστινός; Γιατί με κυνηγάνε οι Μάο-Μάο!
- Και την σιδερένια χύτρα γιατί την κουβαλάς;
- Γιατί αν δώ και με φτάνουνε, βάζω την χύτρα από πάνω μου, και δεν μπορούνε να με πιάσουνε!
- Ε, άμα είσαι δυνατός! λέει ο γέρος με θαυμασμό.
Μετά φτάνει ο βλάκας στον γέρο:
- Γιατί τρέχεις, παιδί μου; τον ρωτά ο γέρος.
- Μα δεν σου είπαν οι δύο προηγούμενοι; Γιατί με κυνηγάνε οι Μάο-Μάο!
- Και την πέτρα γιατί την κουβαλάς;
- Γιατί αν δώ και με φτάνουνε, πετάω την πέτρα, και τρέχω πολύ πιο γρήγορα!!!

χελώνα
Ήταν μια φορά μια χελώνα και πήγε σε ενα μπαράκι. Λέει στον μπάρμαν. "Θέλω μια μπύρα". Αυτός τις απαντάει ...

Πατέρας της μέλλουσας νύφης

Πατέρας της μέλλουσας νύφης 
-Πιστεύεις ότι θα είσαι σε θέση να συντηρήσεις την κόρη μου οταν την 
παντρευτείς; 
-Μάλιστα, κύριε 
-Την έχεις δει ποτέ να τρώει; 
-Μάλιστα κύριε 
-Την έχεις δει ποτέ να τρώει όταν δεν την βλέπει κανένας;

  • Τα τρια έμβρυα 
    Ήταν τρία έμβρυα και μια μέρα αποφάσισαν να πουν τι θα σπουδάσουν. Το ...
  • Το χαμόγελο
    Ένας τύπος πάει σε ένα μπαρ, αφού παραγγέλνει ένα ποτό λέει στο μπάρμα...
  • Παλαιστίνιοι 
    Είναι 2 παλαιστίνιοι μέσα σε ένα μπαρ και λέει ο ένας στον άλλο:-Ρε πο...
  • Δικηγόρος 
    Ένας τύπος πρέπει να κάνει μεταμόσχευση καρδιάς, οπότε του λέει ο γιατ...
  • Αν τον πεις
    Αν πεις έναν άντρα σκυλί στην δύναμη θα του αρέσει, αν τον πεις σκύλο ...
 
 
  • Ο Υποφαινόμενος .. 
    Από πραγματικό περιστατικό σε τάγμα στρατού:Μία μόνιμη λοχίας (γυναίκα...
  • Στο Α Νεκροταφείο η σκηνή
    Στο Α Νεκροταφείο η σκηνή και πίσω από το φέρετρο ακολουθούν οιτεθλιμ...
  • Τρελό ωροσκόπιο του 2002 
    ΚΡΙΟΣ. Μάλλον σταθερές οι επαγγελματικές σας προοπτικές. Αν είστε κάτω...
  • Ο τοίχος 
    Ήταν 2 φίλοι και συζητούσαν και λέει ο ένας στον άλλο:-Γιατί είναι έτσ...
  • Τα έμβρυα
    Ήταν τρία έμβρυα και μια μέρα αποφάσισαν να πουν τι θα σπουδάσουν. Το ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ