Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Tags

ΠΗΓΗ  : Asteiakia.gr

Μ'αρέσουν τα κεράσια

- Γιατρέ, με θεωρούν τρελή επειδή λατρεύω τα κεράσια!
- Μα πώς; Κι εμένα μου αρέσουν πολύ.
- Ωραία, τότε να τα φέρετε σπίτι μου, να παίξουν με τα δικά μου, που νιώθουν πολύ μόνα!



H κουράδα

Πάει μια φορά ένας Πόντιος στο νοσοκομείο. Με το που μπαίνει μέσα πλησιάζει τη ρεσεψιόν κρατώντας μια κουράδα γύρο στο ένα μέτρο μέσα σε ένα γυάλινο βάζο και ρωτάει την κοπέλα εκεί:
Πόντιος: Γεια σας , θα ήθελα να δω έναν οφθαλμίατρο. 
Ρεσεψιονίστ: Προκτολόγο εννοείτε! 
Πόντιος: Όχι δεσποινίς οφθαλμίατρο θέλω να δω. 
Ρεσεψιονίστ: Μα κύριε μου από ότι βλέπω το πρόβλημα σας είναι?..
Πόντιος: Κοπέλα μου άσε τα σχόλια και πες μου που είναι ο οφθαλμίατρος.
Ρεσεψιονίστ: Πρώτο πάτωμα, πρώτη πόρτα αριστερά.
Πράγματι ξεκινάει ο Πόντιος ανεβαίνει τις σκάλες, κάνει αριστερά τι να δει! Γραφείο προκτολόγου. «Θα την π**ω την καρ**λα» σκέφτεται. Παίρνει πάλι αγκαζέ τι γυάλα με την κουράδα, και ξαναπάει στην ρεσεψιόν.
Πόντιος: Μωρή κα***α αν δεν μου πεις που είναι ο οφθαλμίατρος θα σου βάλω το κεφάλι μέσα στην γυάλα.
Η κοπέλα τρομοκρατημένη του δίνει αυτή τη φορά οδηγίες πώς να πάει σε οφθαλμίατρο. Ο Πόντιος ξεκινάει και αφού ανέβηκε μερικά πατώματα ανοίγει την πόρτα του οφθαλμίατρου λαχανιασμένος και με την κουράδα πάντα αγκαζέ. Τον βλέπει ο γιατρός με την κουράδα στην γυάλα και του λέει:
Γιατρός: Λάθος γραφείο κύριε, ο προκτολόγος είναι στο 4o πάτωμα.
Πόντιος: Εγώ οφθαλμίατρο χρειάζομαι γιατρέ! 
Γιατρός: Μα τι λέτε κύριε μου! Είναι πασιφανές από το μέγεθος αυτής τις κουράδας ότι χρειάζεστε προκτολόγο! 
Πόντιος: Όχι γιατρέ μου οφθαλμίατρο χρειάζομαι...
Γιατρός: Μα τι λέτε κύριε μου, σοβαρολογείτε?.
Πόντιος: ...μα γιατρέ μου θα με αφήσετε να ολοκληρώσω για να καταλάβετε γιατί χρειάζομαι οφθαλμίατρο; 
Γιατρός: Αντε ολοκληρώστε κύριε να δούμε τι σχέση μπορεί να έχει ένας οφθαλμίατρος με μια κουράδα 1 1/2 μέτρο που χέζετε.
Και ο Πόντιος: Γιατρέ μου, δεν μπορώ να καταλάβω κάθε φορά που χέζω μια τέτοια κουράδα, δακρύζω!

Με αγάπη ο παππούς σου
Μια γιαγιά είχε δύο εγγόνια. Το ένα ήταν καλό παιδί και την αγαπούσε πάρα πολύ. Το άλλο όμως ήταν κακό και...
Στο μαιευτήριο
Στο μαιευτήριο, βγαίνει η νοσοκόμα με το νεογέννητο μωρό να το δείξει στον πατέρα. - Θα πρέπει να ναι ...
Ατομική βόμβα 
Ήταν 2 ξανθιές... η μια καθόταν σε μια βόμβα και γυρνάει και της λέει η άλλη.-Μπορώ να κάτσω κι εγώ;-Όχι ...
Στο ζωολογικό κήπο :
-Mε συγχωρείτε, ο ιπποπόταμος αυτός είναι αρσενικός η θηλυκός; -Αυτό κυρία μου είναι ένα θέμα που θα ενδιέφερε έ...
Ο επιστήμονας
Ένα νιόπαντρο ζευγάρι ξεκίνησε για το μήνα του μέλιτος με τρένο, όμως όλα ήταν πιασμένα και έτσι ο ε...
Τόπος εκτέλεσης 
Πώς ονομάστηκε ο τόπος προς τιμή των 40 ξανθών γυναικών που εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς; -Καμένα-Βούρλ...
 



Το Κυλικείο 
Μια μέρα μαζεύονται όλα τα ζώα της ζούγκλας (όχι της ίδιας ζούγκλας, άλλης) και αποφασίζουν να ανοίξουν έ...
Το Κυλικείο 
Μια μέρα μαζεύονται όλα τα ζώα της ζούγκλας (όχι της ίδιας ζούγκλας, άλλης) και αποφασίζουν να ανοίξουν έ...
 



H mercedes
Ένας Λαρισαίος με την καινούρια του Μερσεντές πάει στο κοσμηματοπωλείο να πάρει στην αρραβωνιαστικιά...
Ανήσυχος ο πατέρας τηλεφωνεί
Ανήσυχος ο πατέρας τηλεφωνεί στον οικογενειακό τους γιατρό και του λέει ότι ο δεκαπεντάχρονος γιος του είχε κ...
Δεν παίζονται...τα γερόντια .
Ένας μεσήλικας σοβαρός κύριος κάθεται στο λεωφορείο όταν μπαίνει μέσα ένας πανκ με μαλλιά που είναι βαμμέ...
Οι ξανθιές στο Cinema 
Τι περιμένουν 17 ξανθιές έξω από το cinemaΝα έρθει και η 18η γιατί το έργο είναι άνω των 18.
 


Γιατί ο λαγός δεν ομολογεί ποτέ τις αταξίες του;


Γιατί κάνει το.....κουνέλι!

Κι άλλα από την ίδια κατηγορία

 


- Τι γίνεται ένα μήλο όταν πιει πολύ τσικουδιά;
- Μηλόπιτα.

Κι άλλα από την ίδια κατηγορία

  • Τα τρια έμβρυα 
    Ήταν τρία έμβρυα και μια μέρα αποφάσισαν να πουν τι θα σπουδάσουν. Το ...
  • Το χαμόγελο
    Ένας τύπος πάει σε ένα μπαρ, αφού παραγγέλνει ένα ποτό λέει στο μπάρμα...
  • Παλαιστίνιοι 
    Είναι 2 παλαιστίνιοι μέσα σε ένα μπαρ και λέει ο ένας στον άλλο:-Ρε πο...
  • Δικηγόρος 
    Ένας τύπος πρέπει να κάνει μεταμόσχευση καρδιάς, οπότε του λέει ο γιατ...
  • 3 μεθυσμένοι...
    Τρείς μεθυσμένοι επιστρέφουν τρικλίζοντας σπίτι τους. Ξαφνικά βλέπουν ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ