Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-ΤΑGS

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Κουνούπια με...φανάρια

Δυο Πόντιοι πήραν μια σκηνή και πήγαν διακοπές στην ακτή. Είχε όμως πάρα πολλά κουνούπια και αποφάσισαν να φύγουν. Πάνε σε ένα κοντινό λόφο και το βράδυ ο ένας βλέπει κάτι πυγολαμπίδες. Τρέχει ξαναμμένος στον άλλο και του λέει: - Τρέξε, τρέξε να φύγουμε, τα κουνούπια πήραν φανάρια και μας κυνηγάνε.



Καθόταν ο Γιώργος κai συζητούσε με τους φίλους του:
- Χθες που λέτε παιδιά, συναντάω το Schumacher στο δρόμο, ειμαστε στο φανάρι, γινεται πράσινο και αρχίζουμε τη κοντρα, πρώτη, δευτερα, τρίτη...
Έχε αρχίσει και πιάνει τα 200+ ο Schumacher και εγώ εκεί, από πίσω του συνεχώς... Συνεχίζει τετάρτη, πεμπτη, έκτη... εκεί εγώ κολλημένος απο πίσω του στις τρελές στροφές και να χει και κίνηση! Και καθώς πάω να τον προσπεράσω, τί βλέπω τότε;
- Τί, ρωτάνε οι φίλοι του.
- Ότι δεν μπαίνει η δευτέρα στο παπί!

Αναλύσεις

Πάει ο Τοτός στο γιατρό και βλέπει ένα κοριτσάκι να κλέι.
- Γιατί κλαίς; την ρωτά
- Να ήρθα για ανάλυση αίματος και ο αδερφός μου, μου είπε ότι για να σου πάρουν αίμα σ κόβουν ένα κομματάκι από το δάχτυλο.
Αμέσως ο Τοτός αρχίζει τα κλάματα και τις φωνές
- Καλά εσύ τώρα γιατί κλαίς; τον ρωτά το κορίτσι
- Γιατί εγώ ήρθα για ανάλυση ούρων!!!!


Χρυσά δόντια


Πάει ένας γύφτος στον οδοντίατρο.
Κάθεται στην καρέκλα, ανοίγει το στόμα, και ο οδοντίατρος βλέπει ότι όλο το στόμα είναι γεμάτο χρυσά δόντια.
- Τι σας πονάει; Τι θέλετε να κάνουμε; λέει ο γιατρός.
- Δεν με πονάει τίποτε! Εγώ έναν συναγερμό ήρθα να μου βάλετε!!




Ο Τοτός και τα πουλιά
- Ξέρεις Τοτό γιατί τα πουλάκια βγαίνουν από τ αυγά τους ; - Ξέρω κυρία ! - Γιατί παιδί μου ; - Γιατί...
Σπόροι για λουκουμάδες . 
Τι είπε η ξανθιά όταν είδε τα δημητριακά Τσίριος στο Σούπερ Μάρκετ;Ουαου! Σπόροι για λουκουμάδες.
 
 



Οι άντρες στο σπίτι
Η Τζένη είναι παντρεμένη μ έναν άντρα « πολλά βαρύ », που δεν κάνει τίποτα στο σπίτι, για να βοηθήσει ...
Το διαζύγιο 
Γιατί το διαζύγιο στοιχίζει ακριβά;Γιατί το αξίζει!



O Λαγός και το Λιοντάρι 
Ένας Λαγός είχε την παράξενη συνήθεια να ρεμβάζει πάνω σ ένα δένδρο.Η συμπεριφορά του παραξένευε τα ...




Η Βαζελίνη
Η πόρτα χτυπάει και η κυρία ανοίγει. Στο κατώφλι ένας ερευνητής αγοράς.- Καλημέρα σας κυρία μου. Κάνω μια έρευνα γι...
Εξαντλημένη
Μια μητέρα έξι παιδιών λέει εξαντλημένη σε μια φίλη της. Τόση ταλαιπωρία για αυτό το καταραμένο το 3,...


Η ξένη γλώσσα
Δυο πεινασμένες γάτες κάθονται ώρες ολόκληρες έξω από τη φωλιά των ποντικιών, που δεν τολμούσαν να ξεμυτ...
Μαθήματα sex
Μία παγωμένη νύχτα του Γενάρη, ο γάτος αποφασίζει ότι ο γιος του έχει φτάσει πλέον σε μια ηλικία όπο...

Η περιοδεία

Ο Υπουργός Υγείας κ. Αλέκος Παπαδόπουλος κάνει μια από τις γνώριμες αιφνιδιαστικές του επισκέψεις στο ψυχιατρικό "κατάστημα" Δαφνίου. 
Για μια στιγμή αντιλαμβάνεται ένα άτομο ανεβασμένο σε μια ντουλάπα. Έκπληκτος ρωτάει τον διευθυντή του "καταστήματος" για το τι γυρεύει εκεί το άτομο. 
-Είναι τρόφιμός μας κ. Υπουργέ και νομίζει ότι είναι...λαμπτήρας φωτισμού!... 
-Καλά!...Και γιατί δεν τον κατεβάζετε μην πέσει ο άνθρωπος; 
--Μα...κύριε υπουργέ ...πώς θα φωτίζεται τότε το δωμάτιο;

Διαθέσιμα χρήματα

Λογομαχούσαν έντονα δύο άνθρωποι στις 4 το πρωί κάτω από το παράθυρο ενός σπιτιού. Ξυπνάει ο ιδιοκτήτης, ανοίγει το παράθυρο και βάζεις τις φωνές. 
-Ρε, δεν πάτε παρακάτω να τσακωθείτε; Τι στην οργή έχετε 4 η ώρα το πρωί. 
-Συγνώμη κύριε, αλλά ο φίλος μου κι εγώ έχουμε μια διαφωνία και μια και ξυπνήσατε να μας βοηθήσετε κι εσείς. Του λέω αν σας δώσω 100.000 ευρώ να κάτσετε να σας γαμήσω και αυτός δεν συμφωνεί. -Κοιτάτε ρε παιδιά, με 100.000 ευρώ κάθομαι... 
-Είδες ρε μήτσο! Κώλοι διαθέσιμοι υπάρχουν. Λεφτά δεν υπάρχουν.
 


Χήρος για τρίτη φορά




- Τι γίνεσαι Χάρη ;
- Είμαι χήρος για τρίτη φορά ...
- Καλά , και πώς πέθανε η πρώτη γυναίκα ;
- Δηλητηριάστηκε από μανιτάρια ...
- Θεέ μου ! Η δεύτερη ;
- Και αυτή δηλητηριάστηκε από μανιτάρια ...
- Παναγιά μου ! Και η τρίτη από την ίδια αιτία πέθανε ;
- Όχι , αυτή πέθανε από κάταγμα του κρανίου ...
- Ατύχημα ;
- Όχι , δεν ήθελε να φάει μανιτάρια ...
 
 
Σαν το superman
Ο εργαζόμενος σύζυγος συνήθως γυρίζει στο σπίτι μετά την δουλειά δηλαδή κατά τις 4 το απόγευμα. Μια μέρα...
Ο καλόκαρδος Κορκολής
Πάει ο Κορκολής σε μια πλατεία και ενώ περπατούσε δίψασε και πήγε να πιει νερό σε μια πηγή που ήταν εκε..
 
 
Το τάϊσμα της γάτας
Ας δοκιμάσουμε να ξυπνάμε κάθε μέρα στις 3 το πρωί για να ταΐσουμε την γάτα. Αν μας αρέσει, τότε το συ...
Ψυχασθενής
Η γυναίκα στον ψυχίατρο."Γιατρέ μου είμαι δυστυχισμένη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Ο άντρας μου νομίζει ότι...
 
 
Εδώ τα καλά ...
Στη λαϊκή αγορά σ ένα πάγκο ο μανάβης διαλαλεί την πραμάτεια του:"Εδώ τα καλά ραδίκια απ το Κόσσοβο, εδώ τα κ...
 
 
Ένας Σαουδαράβας,
Ένας Σαουδαράβας, ο τέταρτος γιος του από την έκτη γυναίκα του, η δεύτερη γυναίκα του γιου του. γέννησε δί...
Το στρίμωγμα
Στον ασφυκτικά γεμάτο ανελκυστήρα, η Καίτη είναι εξαγριωμένη με τον άντρα της, που έχει στριμωχτεί πάνω σε μια ω...
 
 
Νίβομαι
Ο δάσκαλος του χωριού στο μαθητή Νίβομαι νίβεσαι νίβεται........ Τι είναι; Κυριακή κύριε!!!!!!
Η ομορφότερη γυναίκα του κόσμου...
Δύο φίλες συζητούν: - Καλέ, σου έχω πει τι λέει ο αρραβωνιαστικός μου σε όποιον πετυχαίνει στο δρόμο; - Όχι, για πες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ