Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Τags

ΠΗΓΗ :  Asteiakia.gr

 

Η αρκούδα και η χελώνα

Ήταν μια αρκούδα και μια χελώνα και καθόντουσαν σε ένα μπαρ πάνω στην κουβέντα η χελώνα είπε ένα λόγο παραπάνω, τότε η αρκούδα θύμωσε και της έδωσε μια και η χελώνα πετάχτηκε εκατό μέτρα πιο πέρα. Μετά από έξι μήνες στο ίδιο μπαρ λέει η χελώνα στη αρκούδα αυτό που μου έκανες!!!!


Ολυμπιακός και πατατάκια

Τι σχέση έχει ο Ολυμπιακός με τα πατατάκια Lanes;
- Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα!


Στον χασάπη


Πάει μια γυναίκα στο κρεοπωλείο και ζητάει από τον χασάπη ένα κοτόπουλο.
Καθώς πληρώνει ρωτάει:
- Το κοτόπουλο είναι εισαγωγής;
Και απαντάει ο χασάπης:
- Τι σε νοιάζει κυρά μου; Κουβέντα θα του πιάσεις;


Που είναι η πλάκα;


Είναι ένα Πόντιος κι άλλος ένας... που είναι η πλάκα; 
Κάτω από την ακρόπολη!!!

Μαλακία μέχρι δακρύων


Ήταν μια μέρα δυο πατεράδες και τσακωνόντουσαν ποιανού το παιδί ήταν πιο χαζό. Λέει ο πρώτος: 
- "Ασε ο δικός μου γιος είναι πολύ χαζός." 
- "Τι λες τώρα;" λέει ο άλλος, "ο δικός μου είναι πιο χαζός, κοίταξε να δεις. Έλα δω γιόκα μου. Πάρε ένα ευρώ και πήγαινε πάρε μου ένα πιάνο. Τον είδες; Πάει." 
- "Που να δεις τον δικό μου" λέει ο άλλος, πρόσεξε "έλα εδώ γιόκα μου, πήγαινε στο καφενείο να δεις άμα είμαι εκεί. Τον είδες τον μαλάκα πάει!..." 
Μετά από λίγη ώρα τα δύο παιδιά συναντιούνται στο δρόμο και λέει ο ένας: 
- "Τι μαλάκας που είναι ο πατέρας μου, μου έδωσε ένα ευρώ να του αγοράσω πιάνο και δεν μου είπε τι μάρκα θέλει." 
- "Που να δεις ο δικός μου," λέει ο άλλος "με έστειλε να δω άμα είναι στο καφενείο λες και δεν μπορούσε να πάρει τηλέφωνο!"

Πώς μπορείς να κάνεις μια ξανθιά να γελάσει..
Πώς μπορείς να κάνει μια ξανθιά να γελάσει το πρωί της Δευτέρας ? Να της πεις ένα ανέκδοτο τηνΠαρασκευή το βράδ...
Ευθεία Γραμμή 
- Πως ανακαλύφθηκε η ευθεία γραμμή;- Πήγε μια ξανθιά να κάνει εγκεφαλογράφημα...


Φωτιά!
Ο σύζυγος νταλικέρης. Η σύζυγος.....ζωηρή. Αυτός φεύγει για ταξίδι κι αυτή βρίσκει ευκαιρία να καλέσει σ...

Το πιο φοβερό ζώο της ζούγκλας
Ένα πρωί, ξυπνάει μια τίγρη με πολύ καλή διάθεση. Είχε τόσο καλή διάθεση, που βρίσκει μια μικρή μαϊμού και...
Πολυτεχνείο
- Γιατί μια ξανθιά βγάζει δίπλωμα οδήγησης τανκ;- Για να μπει στο πολυτεχνείο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ